Rock Machine Torrent INT e50-29 Bosch - gloss light grey/dark grey/radioactive yellow
Kód: 2279018



Související produkty
Detailní popis produktu
Integrace baterie na nové úrovni, vylepšené ovládání a maximální míra pohodlí – to je Torrent INT e50, nově na motoru Bosch Performance Line s dojezdem více než 100 km*. Systém Bosch vyniká kompaktními rozměry, nízkou hmotností a vysokým výkonem, navíc je velmi tichý. Hliníkový rám s vnitřním vedením jsme letos vylepšili: Fun Ride geometrie vám pomůže zkrotit trail, vyjet a sjet dříve nesjízdné kopce a pohodlně strávit celý den v sedle. Bike je možné vybavit nosičem, blatníky, zámkem, světly a stojánkem = Touring ready model.
BENEFITY
• Nová Fun Ride geometrie pro větší komfort a kontrolu nad kolem v kopcích
• Pohon Bosch Performance Line s výkonem 250 W a 65 Nm
• Baterie s kapacitou 504 Wh a dojezdem až 100 km*
• Shimano Deore 1x10, 38 x 11-46
• Vzduchová vidlice RST Aerial Air (120 mm)
• Pláště WTB Ranger 29x2.25"
- barevné provedení: gloss light grey/dark grey/radioactive yellow
GEOMETRIE
PARAMETR | 17.0" (M) | 19.0" (L) | 21.0" (XL) |
---|---|---|---|
VELIKOST KOL | 29" | 29" | 29" |
DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY (mm) | 432 | 473 | 533 |
ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY | 74.5 | 74 | 74 |
EFEKTIVNÍ DÉLKA HORNÍ TR. (mm) | 615 | 645 | 670 |
REACH (mm) | 442 | 466 | 486 |
STACK (mm) | 625 | 625 | 643 |
DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY (mm) | 160 | 160 | 180 |
ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY | 67 | 67 | 67 |
DÉLKA ŘETĚZOVÝCH ZPĚR (mm) | 495 | 495 | 495 |
PROPAD STŘEDOVÉ OSY (mm) | 35 | 35 | 35 |
ROZVOR KOL (mm) | 1235 | 1259 | 1286 |
ŠÍŘKA ŘÍDÍTEK (mm) | 720 - R25 | 720 - R25 | 720 - R25 |
DÉLKA PŘEDSTAVCE (mm) | 45 | 45 | 45 |
DÉLKA KLIK (mm) | 170 | 170 | 170 |
DÉLKA SEDLOVKY (mm) | 350 | 350 | 350 |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Horská elektrokola |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Materiál rámu: | hliník |
Průměr kol: | 29" |
Sezóna: | 2021 |
Modelová řada: | Torrent |
Barva rámu: | šedá, žlutá |
RÁM/ZDVIH: | Alloy Al-6061 T6 Custom tubing, Smooth Welding, Fun Ride Geometry, Shark Spine EVO 29er, BOSCH GEN3 DU hanger, 2nd Gen. Battery Integration, OLD 135x9, Disc Brake Post Mount, Fender&Kickstand Ready Dropout, Replaceable RD Hanger, Inner Cable Routing |
HLAVOVÉ SLOŽENÍ: | ONE1 LAZ01AM , Zero Stack, 1-1/8“ |
VIDLICE: | RST AERIAL MLC, 1-1/8", Air, QR Type, Mechanical Lockout, 120mm travel |
VELIKOSTI: | 17.0"(M), 19.0"(L), 21.0"(XL) |
E-BIKE SYSTEM: | BOSCH GEN3 PERFORMANCE LINE - Middle Drive Unit |
MOTOR: | BOSCH PERFORMANCE LINE, 36V, 250W, 65Nm |
BATERIE: | BOSCH Power Tube Horizontal, BBP280, 36V, 500 Wh, in-frame mount |
DISPLEJ: | BOSCH Purion Anthracite |
NABÍJEČKA: | BOSCH Compact charger 2A, charging time up to 7.5 hours |
MAXIMÁLNÍ RYCHLOST: | 25 km/h |
DOSTUPNOST KAPACITY BAT.: | 1000/60% of original capacity |
DOJEZD (AŽ): | 100 km (ECO mode) |
PŘEVODY: | 1x9 |
ŘAZENÍ: | SHIMANO ALTUS SL-M2010-9R RapidFire Plus, 9-speed |
ZADNÍ MĚNIČ: | SHIMANO ALTUS RD-M2000 Shadow |
KLIKA S PŘEVODNÍKY: | SAMOX EC39-BH3-F9, 38T |
KAZETA: | SHIMANO ACERA CS-HG200-9, 11-36T |
ŘETĚZ: | KMC e9S |
PEDÁLY: | Marwi SP-827 SANDBLOCK Non/slip pedal |
ŘÍDÍTKA: | ONE1 Alloy, MTB AL-325BT, 6° upsweep, 9° backsweep, 25mm rise, 720mm, 31.8mm |
PŘEDSTAVEC: | ONE1 TDS-C342 Alloy, 31.8xE45mm, +3° |
GRIPY: | Velo VL-G1777D2, Ergo Grip |
BRZDY (P/Z): | SHIMANO BL-MT401/BR-MT400, 180/180 rotor, hydraulic disc brake |
SEDLO: | WTB Volt Sport |
SEDLOVKA: | ONE1 Alloy, SP C207, 30.9x350mm |
PŘEDNÍ NÁBOJ: | SHIMANO TX HB-TX505, 32H, CENTER LOCK, QR Type |
ZADNÍ NÁBOJ: | SHIMANO TX FH-TX505-8, 32H, CENTER LOCK, M10x135mm, QR Type |
RÁFKY: | WTB SX19, 32H |
PLÁŠTĚ: | WTB Ranger Comp, 29x2.25" |
DRÁTY: | Sapim Leader, Stainless Black |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Od vzniku myšlenky a prvního náčrtku tužkou, přes testování prototypu a ladění trendy barev až po hotový produkt, testovaný jak v nejpřísnějších laboratořích, tak námi a našimi ambasadory v nejtěžších podmínkách pro horské kolo určených. Svojí práci si užíváme a vážíme si jí, už jen z toho pohledu, že každé kolo, které vytvoříme, můžeme vzít do lesa na trail a zažít svoji chvíli zábavy a svobody v sedle.